Brick Serveis d'Interiorisme S.L.

Proyectos

Brick és l’eina que la seva empresa necessita, li oferim col·laboració i servei en l’execució d’obres i la realització de projectes. Especialitzats en oficines, locals comercials, hotels i indústries. Brick garanteix un termini, un preu i qualitat en els acabats. 

Brick realitza l’obra garantint un termini, un preu i una qualitat dels seus acabats. Brick també li oferirà un servei post obra i li donarà totes les garanties corresponents.

Brick gestiona tots els tràmits per a la obtenció de la llicència d’obres i/o d’activitats que el client necessiti. Brick treballa complint sempre la normativa relativa a seguretat i salut laboral, també l’assessorarem de les seves responsabilitats com a promotor de l’obra.

Projectem i construïm amb responsabilitat i servei.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brick es la herramienta que su empresa necesita, le ofrecemos colaboración y servicio en la ejecución de obras y la realización de proyectos. Especializados en oficinas, locales comerciales, hoteles e industrias. Brick garantiza un plazo, un precio y calidad en los acabados. Brick interviene en todo el proceso constructivo y de expansión de marcas (proyectos y obra), también estamos especializados en el seguimiento y auditoría técnica (estudios previos, cumplimiento de imagen y marca, calidad de los acabados, planning, licencias, etc...) en el caso que el franquiciado desee realizar directamente la ejecución de obra. Damos servicio y tranquilidad al franquiciado y a la franquicia, trabajamos en toda la península.

Dirección
Benet Mercadé, 16 baixos 1
08012 Barcelona
España
+34-932174806 www.bricksi.com

Evaluaciones

Hace casi 4 año
Hace alrededor 4 años
Hace alrededor 7 años